Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

BLOG TO NIE TAKIE PROSTE CZ I

Ostatnio mój blog nabrał  jeszcze większego rozpędu..Nie powiem..Podoba mi się to co raz bardziej. Mam tylko nadzieje,że te wyświetlenia nie staną nagle w miejscu tylko pójdą dalej...aż w końcu zaprowadzą mnie na szczyt. Oby,oby. Idzie całkiem nie źle,ale można to jeszcze nie co przykręcić.  Wtedy byłoby jeszcze lepiej... Teraz to tylko w waszych rękach,a tak na marginesie...

   Chciałam przedstawić Wam bardzo fajny portal- http://blogowskaz.blogspot.com/ , który to nie powiem zrobił mi małą reklamę :) gdyby nie on nie miałabym raczej aż tyle wejść. Dlatego każdy kto prowadzi bloga może z niego skorzystać :) Serdecznie polecam. Uwierzcie mi na słowo :)Warto do nich napisać,bo wtedy Waszą stronę zaczną oglądać ludzie z różnych zakątków świata. Spójrzcie miałam 2 tyś mam 10 :)) ale nie, nie to nie działa aż  tak  łatwo:) Oni swoją drogą,ale wy też musicie dawać codziennie jakieś nowe wpisy,bo inaczej to d****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz