Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dobrze jest jak jest

Życie potrafi zaskakiwać.... Zaraz po gimnazjum miałam mieszkać z rodzinką  w Otwocku koło Warszawy.Więcej możliwości, nowe perspektywy na przyszłość.Przynajmniej tak zawsze myślałam.Mimo tego,że to malutkie miasto to i tak daje jakiś start w życiu,bo położone nie daleko  ,,centrum kultury''Mniejsza o to...Cieszę się,że się nie przeprowadziliśmy. Widocznie los chciał inaczej...Dzięki temu też poznałam Ciebie..gdybym nie mieszkała dalej w Ostrowcu nie byłoby to raczej możliwe...chyba,że na studiach...chociaż wątpię bo Warszawka jest bardzo duża...

Będąc  z Tobą mogę spełniać się w 100% To właśnie Ty jesteś przy mnie kiedy jest mi źle... KOCHAM CIĘ ! MISIU<3

PS: Dobrze jest jak jest...a Warszawę jeszcze zdążę poznać dokładniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz