Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Złotę myśli Depri 21

Udało się ! Jest mega dobrze ! Teraz już wiem na co mnie stać. Dostałam porządnego kopa w dupę i uznam to za doskonałą mobilizację... Życie jest ciężkie i trzeba radzić sobie z takimi  problemami na co dzień,ale co mi tam...Pokonam je! dzięki Tobie, Lili i Karolinie.To prawda,że prawdziwych przyjaciół poznajemy  w biedzie... Dokładnie tak było :) Nasze drogi się złączyły w jedność... Idziemy razem dalej chociaż było już wiele momentów,które mogły Nas poróżnić...Tak się cieszę,że  wszystko potoczyło się  inaczej i myślę,że tak już pozostanie...Mając 18 lat zrozumiałam swoje błędy z dzieciństwa,które popełniałam jeden za drugim szukając...Szukając nowych znajomości teraz wiem,że te najlepsze były tuż obok mnie...Tylko musiałam je odnaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz