Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

Złote myśli Depri 22

    Para zakochanych jak zawsze razem: ) Mam nadzieje,że tak będzie dalej. Jedyne co Nas może teraz  rozdzielić to studia Mariusza.. Obiecuje,że będzie przyjeżdżać na sobotę i niedziele do mnie,ale czy tak będzie naprawdę? To już czas pokaże. Nie chcę nikogo innego ! Może wcześniej szukałam szczęścia tam gdzie nie powinnam,ale teraz już wiem czego naprawdę chcę , na czym mi tak na serio zależy. Co ja poradzę?

     Wcześniej byłam zupełnie inna...Kto mnie znał ten wie,ale zmiany często wychodzą na dobre.. Zawsze się zastanawiałam czym jest miłość...W sumie czy jest  jakaś definicja żeby ją określić? chyba nie...Każdy kocha tak jak potrafi najlepiej i jak czuje. 

     Ostatnio było wiele smutnych momentów,które najchętniej wymazałabym ze swojego życiorysu..Przyznaje- przez chwile w moim sercu pojawił się niepokój, ale dałam radę może dlatego,że on wtedy był przy mnie i nie zostawił mnie z tym. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz