Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Złote myśli Depri XXIX

Przez to, że od rana byłam w szkole nie mogłam niestety dodać żadnego wpisu. Nie martwcie się, teraz nadrabiam. Odrobiłam wszystkie lekcje,nauczyłam się  i jestem wolna. Yeah ! jak to zajebiście mieć wszystko zrobione ... 

   Heh, kochanie wychodzi na to,że weekend będzie nasz... Cieszę ,że mogę spędzić z Tobą piękne chwile. 

   Wiem,że jak pojedziesz na studia, zostawisz mnie... na jakiś czas,ale wierze,że będziesz wracał do mnie tak często  jak to jest możliwe.  

   Mam tylko nadzieje ,że się nie pomyliłam... 

Kocham Cię ! całym sercem.



Nic na to nie poradzę, tak, tak w końcu Depri się zakochała... Śmiejcie się pozwalam. 

    Jeszcze 3 miesiące temu było to dla mnie zupełnie obce uczucie. Myślałam,że tak się da tylko na filmach, ale jednak nie ...i powiem Wam tak szczerze, że teraz wiem czego tak naprawdę chcę. Dopiero w tym momencie zrozumiałam swoje dawne błędy.


P.S. Uwierzcie mi na słowo prawdziwa miłość istnieje... nie szukajcie jej na siłę...sama przyjdzie z czasem :) im się dłużej czeka tym lepiej smakuje.


Pozdrawiam Depri!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz