Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

Zaśnij już

    Nie mogę zasnąć. Pamiętacie kiedyś już tak miałam...Tylko czym to jest spowodowane teraz,bo wtedy to akurat domyślałam się skąd takie opory,ale dzisiaj czemu tak się dzieje to już nie wiem.


Położyłam się zamknęłam oczy. Facebook jak zwykle otwarty- cała ja. Nawet jak idę spać albo gdzieś coś zrobić to wszystkie strony muszą być uruchomione tak,tak chyba proszę się o karniaka.


Wszyscy już śpią tylko ja nie mogę,a uwierzcie mi chciałabym. Tak jak i wtedy próbowałam liczyć barany...Nic z tego...

Potem poszłam napić się mleka też nie...Proszki na sen  mi pozostają albo po prostu jakaś muzyka np Jelonek w słuchawkach do snu. Może to pomoże zasnąć. 

Mogłam tyle nie w********* na noc,ale nie zachciało mi się i wychodzą skutki uboczne mojego obżarstwa,ale cóż jak ktoś głupi to aż miło...Wczoraj zrobiłam dokładnie to samo. Usnęłam o 2 nad ranem i śniły mi się ufoludki... Masakra.


  Rada dla Was: Nie jedzcie nic na noc,bo zamiast ero snów będziecie mieć ufo sny ;)  teraz zmykam do łóżka i życzę  wszystkim tu zgromadzonym dobrej nocy. 

1 komentarz: