Obserwatorzy

poniedziałek, 13 października 2014

Co mówią mężczyźni

Czy Wasi mężczyźni zawsze mówią prawdę ? 


Większość kobiet tutaj się ze mną nie zgodzi, jak napiszę 

nie, Twój facet KŁAMIE,dlatego dziewczyny z góry przepraszam. Wybaczcie,ale musiałam. Mało kiedy mężczyzna mówi samą prawdę no chyba,że jest mocno nawalony to wtedy tak,jak najbardziej. 

Miałyście taką sytuacje? Odegram tu 

dwie scenki i same ocenicie. 


   SCENA PIERWSZA 


K:


- Kochanie, dzisiaj kupiłam sobie nową sukienkę.Prawda,że jest cudowna? 


M:


- ( w myśli)Hmm...No, nie powiem jej przecież,że jest beznadziejna. Wygląda w niej jak moja matka,ale mniejsza z tym. 

(To co musi powiedzieć ) Oczywiście skarbie. 


Co robimy w takiej sytuacji ? Cieszymy się jak naiwne dziewczynki. 





SCENA DRUGA




K:

- Skarbie. Amelia moja koleżanka organizuję imprezę może pójdziemy ?


M:


-Hmm,może,a kiedy ?



K:

-Jutro 



M:


-(To co myśli) Kurde, jutro miałem wyjść z kolegami na mecz. Eh.. No cóż wymyśle jakieś kłamstewko i z nimi pójdę 

(To co musi powiedzieć) Jutro? Mmm, wiesz co idę pomóc babci,ale innym razem obiecuję,że pójdę z Tobą gdzieś.


     Może tak nie jest ? Ja to zawsze wyczuję jak ktoś mnie próbuję zbajerować. 
Poznałam się już na takich numerach. Wiem też,że nie we wszystkich ciuchach świetnie wyglądam,bo chyba nie ma takiej osoby,której by było dobrze we wszystkim. Takie moje zdanie,a jakie jest Wasze?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz