Obserwatorzy

niedziela, 12 października 2014

Cała ja jesienią

Wiatr cicho szumi  za oknem, kolorowe liście spadają z uśpionych drzew,a ja siedzę wygodnie w fotelu i piję swoją ulubioną, malinową herbatę z cytryną.

Mmm,jak ja kocham jesienne wieczory. 
Mogę odpocząć, przemyśleć na spokojnie parę spraw, zatracić się w swoich marzeniach i zostać w nich na chwilę. Może też tak macie? Lubię też nałożyć sobie maseczkę na twarz i oglądać TV

Zauważyłam też,że właśnie jesienią najwięcej tworzę nowych piosenek,opowiadań, wierszy. 
Sama nie wiem jak to się dzieje, po prostu czuję,że muszę pisać. 

Wena twórcza nie pozwala mi zasnąć,ale nawet jeśli już mi się to uda i tak obudzę się w środku nocy z nowym tekstem w głowie,który muszę szybko  przelać na kartkę papieru . Tak samo jest z melodią. Ona sama do mnie przychodzi szczególnie jesienią. 


                  CO JESZCZE LUBIĘ JESIENIĄ?


-  BUDYŃ ŚMIETANKOWY 

-   CIASTKA Z KREMEM 

-   GORĄCĄ CZEKOLADĘ

-    SERNIK MOJEJ BABCI :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz