Obserwatorzy

piątek, 10 października 2014

STARY A NOWY ;)

Witajcie kochani ! 
na moim staro-nowym blogu. 
W sumie zmienił się tylko adres i kilka innych rzeczy,ale dzięki temu trochę Was przybyło.  Nie ukrywam bardzo mnie to cieszy. 
Wydaje mi się,że moja strona troszeczkę odżyła, nabrała koloru, delikatności i chyba nie jest już taka rażąca  i męcząca jak wcześniej. 
 Hmm mam nadzieje,że będzie więcej plusów niż minusów. Moje stare tło było ciężkie,ciemne i depresyjne. 
Takie skargi dostałam od większości czytelników dlatego postanowiłam to zmienić. 

Nie przejmujcie się. Osoba,która doradzała mi w wyborze wcześniejszego tła została zwolniona i już nie ingeruję w to co tutaj robię. Mam nadzieję,że taki blog się Wam spodoba i poznacie mnie na nowo ;) taką jaką jestem.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz