Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

Złote myśli 50

Kochani miałam sobie już darować i nie wstawiać dzisiaj nic,ale nie mogę spać. 
Już kiedyś Wam o tym pisałam,ale jak widać historia lubi się powtarzać. Teraz mam tak częściej.Dziwne. 
Dzień w dzień nie mogę spokojnie zasnąć o normalnej porze. Ziewam,ale to nic nie daję.

Próbowałam czytać nawet nudną książkę,ale to wszystko na marne. 
Może macie jakieś swoje sprawdzone sposoby ? 
W dodatku jak pomyślę o pewnej osobie  od razu zaczyna mi szybko bić  serce, a oddech staję się taki płytki.

  Miałam tak tylko raz. 
Hm,a może po prostu coś mi dolega? 
Na pewno z moim umysłem nie jest w porządku. Jestem roztargniona, gubię różne rzeczy.Ostatnio podziałam gdzieś swoje ulubione kolczyki i teraz nie mogę znaleźć. 

W  pracy też nie potrafię się  do końca skoncentrować
Niby wykonuję podane polecenia,ale myślami jestem zupełnie gdzie indziej. Wcześniej to wszystko jakoś inaczej wyglądało. Potrafiłam wytrzymać te parę godzin bez bujania w obłokach,a teraz już nie i boję się co będzie dalej. 



P.S Życzę Wam wszystkim dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz