Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

SYLWESTER

Witajcie kochani ! 


Udało się. Znalazłam chwilkę czasu dla Was. 
Ostatnio jestem strasznie zabiegana.

Muzyka, nauka, koncert, tworzenie nowych kawałków i święta,które niestety już się skończyły,ale nie żałuję,bo dzisiaj Sylwester i szampańska noc w świetnym towarzystwie. 

Mam nadzieję,że Wy również będziecie się doskonale bawić. Może zdradzicie mi swoje plany ?


Długo tu nie zabawię,bo zaraz zmykam się szykować. 
Trzeba wybrać odpowiednią kreacje,dopakować kilka rzeczy, zrobić jeszcze małe zakupy , położyć maseczkę na twarz, wziąć kąpiel z bąbelkami,a na samym końcu wykonać  makijaż  i umalować paznokcie. Dobrać dodatki i takie tam.O niczym nie zapomniałam ?

 Zawsze miałam problem z tym,bo nigdy się nie wyrabiałam czasowo i wiele rzeczy mi umykało, dlatego teraz postanowiłam,że zacznę przygotowania od rana. A Wy już wszystko macie dopięte na ostatni guzik? 

Jeżeli tak nie pozostaję mi nic innego jak życzyć Wam dużo zdrowia, szczęścia, radości, uśmiechu, sukcesów, jeszcze więcej spełnionych marzeń i wiele dobrego na przyszły 2015r. ! Oby był lepszy od 2014r. 







P.S. Obiecuję,że odpiszę na wszystkie Wasze wiadomości na fb. Przepraszam,że nie zrobiłam tego wcześniej,ale dużo ich już jest. Trzymajcie się ciepło ! Pozdrawiam i jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz