Obserwatorzy

piątek, 11 kwietnia 2014

Recenzja

   Witajcie ! Ostatnio dostałam miłą niespodziankę od drogerii Strefa Urody. Mała paczuszka,a tak cieszy. Bardzo mi się spodobała. Kiedy ją otworzyłam zobaczyłam 3 lakiery z firmy JOKO, próbki z serii Nivea, formuły norweskiej,a także stylizujący miniaturowy szampon do włosów suchych i łamliwych. Wypróbowałam wszystkie produkty i doszłam do wniosku,że dobrze,że dotarły do mojego domu.


Muszę powiedzieć,że wszystkie są rewelacyjne,ale jakbym miała oceniać i przyznawać miejsca musiałabym przyznać pierwsze miejsce  lakierom firmy JOKO. 


  Trzeba przyznać,że są niezawodne, trwałe, szybko wysychają na paznokciach, a te intensywne kolory np soczysta czerwień sprawiają ,że stajesz się bardziej zauważalna i atrakcyjna. 



POCZUJ SIĘ PIĘKNA Z LAKIERAMI JOKO!




Ja zaszalałam z soczystą czerwienią,a Ty z jakim kolorem będziesz się bawić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz