Obserwatorzy

czwartek, 14 sierpnia 2014

Tyle się dzieje :)

Witajcie. Tęskniliście za mną? Przepraszam,że tak długo mnie tu nie było...Nie martwcie się ŻYJE. Rozkwitam, jak kwiat na skąpanej w słońcu polanie.

 Pewnie zaraz padnie pytanie dlaczego tutaj nie zaglądałaś od kilku miesięcy.Hmm...może dlatego,że byłam zajęta nagrywaniem, wakacjami i chłopakiem:),ale teraz jestem i opowiem Wam co nieco.:)


Może zacznę od tego,że dużo podróżowałam przez te kilka miesięcy.

 Byłam w Skarżysku,ale to przelotnie, w Wawie, Radomiu i Kielcach. Potem pojechałam do Otwocka i zatrzymałam się u cioci,a po tych kilku dniach wyruszyłam nad morze.
 Można powiedzieć,że opaliłam się troszkę, załadowałam akumulatorki i zresetowałam się. Szkoda tylko,że czas tak szybko leci....To już wiecie jak zaczęły się moje wakacje,a teraz wróćmy do spraw muzycznych. Szymon czyli mój chłopak stwierdził,że powinnam dalej się realizować w tej branży. Posłuchałam go,bo w końcu muzyka jest dla mnie całym życiem i nie mogę jej tak po prostu odstawić na półkę. Wcześniej tak zrobiłam  i żałuję,bo jeszcze chwila i wpadłabym przez to w jakąś depresję,ale mniejsza z tym.

Zgłosiłam się do  internetowego konkursu ising stars dokładnie jakiś miesiąc temu i dostałam się do 3 etapu yeah!ale to jeszcze nie jest koniec. Przede mną wiele wyzwań. Np audycja w radiu 4funTV,która odbędzie się na dniach.... Szczegóły podam wkrótce. Pozdrawiam Depri i mam nadzieje,że zagłosujecie na mnie. Obiecuję dać z siebie wszystko i pokazać się od najlepszej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz