Obserwatorzy

wtorek, 2 grudnia 2014

Małymi kroczkami do sukcesu

Witajcie kochani. 



Dosłownie przed chwilą wróciłam do domu,zasiadłam wygodnie w fotelu i zaczęłam pić ciepłą herbatę. Mało brakowało, a bym się zakrztusiła. 

Wchodzę na facebooka i widzę swoją twarz 

kliknij aby przeczytać 

Nie przypuszczałam,że napiszą o mnie,a jednak coś się zaczęło dziać. 
Można powiedzieć,że znowu jestem na fali. Wystarczy teraz popłynąć jej rytmem,a będzie znakomicie. 


Piosenkę pisałam kilka dni z tego co pamiętam. 
Pomysł zrodził się dokładnie jakiś rok temu. Tekst, melodia i na końcu muzyka Igora,którego poznałam w międzyczasie 
Razem wpadliśmy na pomysł,że utwór powinien być specyficzny i nie co dziwny.

Zawsze dążyłam by utworzyć coś nowego i chyba udało się. Wiem,że nie wszystkim będzie się podobało,ale mam nadzieję,że trafię do dużej grupy wiernych słuchaczy. 

Mojego ,,Czarnego kota'' mogliście już słyszeć w internetowym radiu Świnoujście na początku lata,a kto nie słyszał serdecznie zapraszam na youtubowy kanał. Tam też znajdziecie moje covery i drugi autorski numer ,, Serca krzyk'' 

Mile widziane :) subskrybcje


Bardzo się cieszę,że ktoś docenił moją pracę. Wierzę,że w przyszłości to zaprocentuję i nagram porządną płytę.

Zapraszam też na śledzenie mojego fanpaga. Wkrótce nowe newsy.

Nowa piosenka już  w drodze 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz