Obserwatorzy

środa, 18 lutego 2015

SESJA cz I

Witajcie kochani. 



Znowu zaczęłam pozować... To jest narkotyk. Nie mogę się od tego uwolnić. 
Uwielbiam sesje zdjęciowe. Nic na to nie poradzę. Kocham wcielać się w różne postacie. Dzięki temu na chwilę mogę stać się kimś innym i poczuć się wyjątkowo. Wystarczy odpowiedni strój, dodatki  i dobrany  makijaż.

  Zawsze marzyłam by znaleźć się na okładce jakiegoś znanego czasopisma, magazynu,ale czy to możliwe? Nie wiem... Trzeba wierzyć i pracować, a może kiedyś moje marzenia związane z show biznesem  staną się rzeczywistością... 

Przepraszam,że nie odpisałam Wam na e-maile,ale byłam zajęta sesją zdjęciową tak jak już wspominałam. Mam nadzieję,że wybaczycie,jak zobaczycie efekty. Proszę. Zdjęcia robił mi bardzo dobry, wręcz z******* fotograf Strachu :) KLIK Serdecznie polecam :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz