Obserwatorzy

sobota, 14 czerwca 2014

Złote myśli Depri 41

Witajcie! 
Czas zacząć wszystko od nowa. Pewnie hmm... zastanawiają Was te słowa. Może wkrótce dowiecie się co miałam na myśli,ale narazie nic nie zdradzę. Powiem tylko tyle,że nie dotyczy to mojego życia osobistego( tak jak pewnie większość z Was pomyślała),które nie ukrywam  jest na maxa p******ale to chyba już wiecie.
 Z resztą ja mam tyle ciekawych  historii i przygód,że już sama się w nich powoli gubię,ale mniejsza z tym. Znowu Was zaniedbałam.O jaka ja jestem...niesystematyczna,niepoukładana blebleble itp.

 Wracając do moich przeżyć... Ostatnio miałam dużo na głowie wyjazdy, wycieczki itp duperele,ale było warto. Wyluzowałam się wreszcie, zaczerpnęłam świeżego powietrza i magii  tak w pewnym sensie (to wszystko wina kulki mocy) Zwiedziłam Warszawkę... Tyle na ile czas pozwolił,a potem cała noc w Radomiu z moim przyjacielem. ;) jednym słowem było z******. Czasami takie wypady dobrze robią na samopoczucie, na relacje, a także dzięki temu można zapomnieć na chwilę o swoich problemach. Niektórym to nie odpowiada,ale trudno... Moje motto życiowe brzmi Miej w****** a będzie Ci dane.


Dzisiaj natomiast idę na koncert do klubu Perspektywy. Zagrają dwa mega z****** zespoły Azotox i FRIEDHOF. Start 20.00 



https://www.facebook.com/events/1420542901554741/


serdecznie polecam. Dobra to byłoby chyba na tyle do zobaczenia wkrótce ! Zmykam na obiad. Pozdrawiam Depri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz