Obserwatorzy

sobota, 14 czerwca 2014

Złote myśli Depri 42

Weszłam tu dosłownie na chwilkę. Tylko po to by pokazać Wam coś specyficznego. Zależy kto co lubi. Piosenka jest bardzo erotyczna. Wypełniona seksem. Ma coś w sobie,ale nie mogłabym jej słuchać za często,bo pierdolec murowany. Jedno mogę powiedzieć. Podziwiam Panią Marię Peszek jest z****** wokalistką i kobietą. Mówi i piszę co myśli.Nie przejmując się tym,że komuś się coś nie podoba. Jednym słowem ma na wszystko w******  Oprócz tego można zaobserwować u niej  doskonały wokal co się ceni. Wydaję mi się,że jest szczera  w tym co robi. Mam nadzieje,że uda mi się kiedyś ją poznać osobiście. Marzę o tym,a marzenia podobno się spełniają,a jeszcze jakbym miała okazję w przyszłości z nią zaśpiewać byłabym szczęśliwa jeszcze bardziej. 


    Drugą taką postacią  jest Pani Anja Orthodox wokalistka zespołu Closterkeller,którą miałam przyjemność poznać na koncercie i zaśpiewać przy niej. Uważam ,że jest to równie wspaniała artystka. Tylko szkoda,że w dzisiejszych czasach świat muzyczny wygląda zupełnie inaczej niż kiedyś. Można powiedzieć ,że jest przesiąknięty kiczem smutne...ale prawdziwe. No cóż bywa. Za mało pokazują czegoś co naprawdę jest warte uwagi. Takie moje zdanie. Pozdrawiam Depri. Do następnego! a na koniec posłuchajcie dwóch wokalistek i oceńcie,która według Was jest lepsza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz