Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Złote myśli 43

Na samym początku dzisiejszego wpisu pragnę podziękować wszystkim,którzy mnie wspierają w tym co robię. Widzę,że jest Was tu jeszcze więcej niż do tej pory było. Bardzo mnie to cieszy. Aktualnie uśmiecham się przez łzy,ale jakoś daje radę.Dziękuje za tyle wyświetleń na blogu, youtube, google +



Jeśli chodzi o całokształt. Wolę nie wspominać dokładnie.Przykre wydarzenie. Nie mam zamiaru o tym mówić... Chociaż przez to co się stało wiele zrozumiałam. Kim jestem i kim byłam wcześniej, a wracając do koncertu to było świetnie. Azotox daliście czadu. Bardzo mi się podobało. Najlepszy ,,Punkowiec'' oczywiście,ale inne piosenki też były dobre. Kto nie słyszał proszę.
https://www.facebook.com/pages/Azotox/210366438993322?fref=ts


Pozdrowienia dla Tomka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz