Obserwatorzy

sobota, 30 listopada 2013

Coraz więcej Was! Oby tak przez cały czas.



        Zaraz spotkanie z Miśkiem,ale póki co mam jeszcze troszkę czasu dla siebie :) i mogę go poświęcić Wam,a później wywieszam tabliczkę z napisem NIE PRZESZKADZAĆ. Każdy kto mi wejdzie w drogę w tym  pięknym momencie haha znajdzie się na mojej czarnej liście. Nie no żartuje,a wracając do tematu bloga


Dobra przyznaje mocno zaniedbałam swoje obowiązki ,ale postaram się nadrobić to wszystko w najbliższym czasie. Jakby Wam to wynagrodzić hmm? Muszę się nad tym zastanowić,bo szczerze mówiąc jeszcze nie wiem,ale coś wymyśle inaczej nie byłabym Depri.


     Na sam koniec chciałabym Wam z całego serca podziękować za to,że tu zaglądacie bardzo,ale to bardzo często. Czasami jak znajdę chwilkę siadam do laptopa , sprawdzam statystyki googla..a potem... z radości krzyczę... a co to Wam nie powiem,bo podobno blog ma cenzurę. 


PS: Mój kolejny blogowy sukces na samym dole :) Pozdrawiam ! gorąco Depri.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz