Obserwatorzy

sobota, 30 listopada 2013

Złote myśli XXXII

Witajcie kochani ! Mój blog zaczyna nowe życie,a razem z Nim ja. Próbne matury się skończyły, więc można tu troszkę częściej wpadać. Zamykać drzwi na klucz i pisać, pisać,pisać... Chyba pomału odkrywam kim jestem i kim byłam,a tak na marginesie jak Wam mija weekend?  Czy tak samo wspaniale jak mi ? 

    Przemyślałam parę rzeczy i chyba  zacznę wszystko od początku... Poukładam sobie pewne sprawy, wrócę do śpiewania...chociaż myślałam ,że w tym roku  zajmę się grzecznie maturką,ale niestety nie mogę usiedzieć na d**** może mam muzyczne ADHD?. Wydaje mi się,że tylko na scenie czuje się sobą. Kocham to co robię. Sprawia mi to ogromną przyjemność, więc czemu nie spróbować od nowa?


PS : Rada na dziś ,,Róbcie to co Wam w duszy gra'' Pozdrawiam Depri ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz