Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2017

Cz I Jaka naprawdę jestem ? czyli 7 faktów o mnie.


Kim jestem ? Co tu robię ? Jaka naprawdę jestem ? czyli 7 faktów o mnie. Zapraszam do lektury. 





1. Jestem osobą zakręconą.


Ktoś co mnie widzi na co dzień, co mnie zna dość długo wie, o czym mówię, inni zaś mogą się wyłącznie domyślać. 

Często wpadam na głupie, wręcz szalone pomysły.
Mam ,,kolorowe kredki'', którymi próbuje pokolorować swój magiczny, wyimaginowany świat. 









2. Jestem pesymistką !

Mimo tego,że posiadam wiele kolorów tęczy gdzieś przedzierają się też odcienie szarości. Kolor to kolor, nie musi być piękny. 
Pesymizm sprawia,że czuję się bezradna, zdołowana, chcę mi się płakać, widzę wszystko w ciemnych barwach i piszę tzw ,,czarne scenariusze'' powtarzając sobie w kółko ,że wszystko co robię nie ma sensu, a wtedy gdzieś w oddali krzyczy piskliwie kolega optymizm : DASZ RADĘ ! WIERZĘ W CIEBIE !






3. Lubię jeść ! 


I pomyśleć,że kiedyś miałam duże problemy z jedzeniem. Marudziłam, nie chciałam nic zjeść do końca. Byłam tzw niejadkiem, a teraz bez porównania.
Lubię jeść powoli, delektować się. Poznawać nowe smaki, eksperymentować kulinarnie i odkrywać różnego rodzaju kuchnie zaczynając od polskiej kończąc na chińskiej. 







4. Kocham ! 

W życiu przede wszystkim  stawiam na miłość, bo tylko ona sprawia,że czujemy się dobrze. Znikają wszelkie trudności, pojawia się uśmiech na twarzy, płomień w sercu i nadzieja, która umiera ostatnia... 









5. ,,Lubię śpiewać, lubię tańczyć, lubię zapach pomarańczy''

To czysta prawda. Muzyka towarzyszy mi od maleńkiego. Już w wieku 3 lat stawiałam swoje pierwsze, artystyczne kroki. 

Śpiewając na rękach babci piosenkę z Titanica. Z czasem pojawił się zespół religijny, zajęcia u Pana Ryszarda Góry, który wiele mnie nauczył i liczne konkursy,a także udział w programie ,,Szansa na Sukces'. 

Co do reszty? Taniec jak najbardziej za równo nowoczesny, jak i  towarzyski,ale tylko na poprawę samopoczucia, nigdy zawodowo, a pomarańcze uwielbiam ! Jeden z moich ulubionych cytrusów. 








 6. Lato, lato wszędzie ! 

Lato to moja ulubiona pora roku. Tylko wtedy tak naprawdę mogę solidnie wypocząć, zregenerować się  i wrócić do pracy ze zdwojoną siłą. Przyjemne ciepło muskających promieni słonecznych od razu naprawia moją aurę, a Wy jaką porę najbardziej lubicie? 






7. Lubię czytać.

Może nie jestem jakimś molem książkowym,ale co raz częściej zatapiam się w ciekawą lekturę. Najczęściej wybieram nasączony romantyzmem zbiór opowiadań, lekki, słodki i przyjemny,ale nie zawsze. Czasami też zdarza mi się sięgnąć po coś z górnej półki. 

LISTA MOICH SKARBÓW ! : 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz