Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

Inaczej

Trudno mi powiedzieć co teraz czuje...Jedno wiem na pewno jest mi strasznie przykro,ale tak szczerze mówiąc to moja wina. Dlaczego nic nie może być takie jak dawniej pytam się do cholery dlaczego ? i nie słyszę odpowiedzi... 

Pełno pięknych chwil tak po prostu  odeszło w zapomnienie i już nie wróci... Pojawią się za to nowe,ale tamtych nikt już nie odnajdzie za zasłoną gęstej mgły. 
Tyle dni,tyle nocy. Dopiero co odbierałam świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,gimnazjum,a teraz zaraz trzeba będzie poznać smak dorosłego życia, zacisnąć zęby i iść dalej za tłumem przypadkowo poznanych ludzi... Nikt już nie będzie prowadził mnie ,,za rękę'' i podawał wszystkiego na tacy. 


Żałuje,że nie pielęgnowałam tego wszystkiego od początku. Mam nadzieje,że chęcią i pracą jeszcze wiele mogę zmienić. 

 Rada od Depri 

 Dbajcie o Waszą przyszłość ,bo jest ona najcenniejszym skarbem takim jak rodzina, przyjaźń i miłość. 

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz