Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2014

Więcej Was

Witajcie jak spędzacie miły, szary  wieczór?     bo ja aktualnie relaksuje się przy laptopie, uczę się matmy,rozwiązuje zadania z trygonometrii :(jakie to k****ciekawe  :D) i mam nadzieje,że tym razem nie na darmo, oglądam jakąś pokręconą komedie na polsacie, nie wiem o czym jest,ale taki tam szczegół, popijam sobie ciepłą herbatę z cytryną i sprawdzam statystyki swojego bloga,a tu proszę Szok Chiny! Tego jeszcze nie było.

Tak na marginesie to muszę powiedzieć,że bardzo Wam dziękuje za tak liczne wsparcie. 

Cieszę się,że doceniacie to co robię.

    Pamiętam moment kiedy wróciłam do prowadzenia bloga. Na samym początku podchodziłam do tego sceptycznie,ale potem jakoś poszło. Już ponad 18 tyś wyświetleń dlatego Fuck yeah piszę dalej. 

P.S. Robię to co kocham i dobrze mi z tym. Mam dla Was jeszcze jedno info.  Wracam do śpiewania. Potrzebuje od zaraz muzyków do grania. Chętni niech się odezwą na e-maila. 


as95@poczta.onet.pl



Pozdrawiam Depri!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz