Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

Zacznijmy jeszcze raz

Witajcie! Czas najwyższy tu wrócić i zacząć wszystko od nowa. Pytanie czy to jeszcze ma sens, Tyle się zmienia. Czas dalej biegnie ,a ja ciągle w tym samym punkcie.
 Zaniedbałam wiele rzeczy  i teraz mocno tego żałuje,ale może jeszcze uda mi się to wszystko naprawić. 
Nawet nie wiecie jak bardzo bym chciała żeby los znowu uśmiechnął się do mnie. Brakuje mi bloga, występów na scenie i marzeń... bo przez chwilę przestałam wierzyć ,że mogą jeszcze kiedykolwiek się spełnić i to był chyba mój największy błąd jaki popełniłam... 

   P.S. Zamiast robić to co tak naprawdę kocham.... Poddałam się.... Teraz wiem ,że to nie było dobre wyjście z sytuacji. Mam jednak nadzieje,że kiedyś to odbuduje i odnajdę gdzieś w tłumie prawdziwą siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz