Obserwatorzy

wtorek, 7 października 2014

Złote myśli 48

Hej kochani !  
Co tam ciekawego porabiacie w tak piękny, jesienny dzień ? Może podpowiecie mi coś ciekawego. Bo jak narazie siedzę sobie na łóżku, popijam kawusie i myślę nad nową piosenką. Słowa już powstały w mojej głowie. Można by powiedzieć,że wyśniły mi się. Nie są co prawda jeszcze dokończone,ale pracuję nad tym. Tekst potrzebuje doskonałej pielęgnacji. Dopisuje, poprawiam, zamieniam wyrazy na inne...a w mojej głowie zrodziło się nagle mnóstwo nowych pomysłów. Co mnie bardzo cieszy.
Mam nadzieje,że efekt końcowy będzie powalający,ale w sensie pozytywnym oczywiście.
Cieszę się,że moje poprzednie utwory wpadły Wam w ucho. Nadal dostaje dużo wiadomości na facebooku, twitterze i isingu. Widzę też,że udostępniacie moje piosenki. Jesteście cudowni. 
Buziaki 
Depri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz