Obserwatorzy

sobota, 4 października 2014

Serca krzyk

Witajcie kochani. Cieszę się,że podoba się Wam moja nowa piosenka,a raczej jej fragment jak narazie.
 Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego ile to dla mnie znaczy. Dzięki Wam na isingu jest już 1393 wejścia i 138 polubień,ale piosenka siedzi tam już parę ładnych dni. Na youtube 

http://adf.ly/seZlc

dopiero została tak naprawdę dodana,ale już odnosi sukcesy. Dostaje dużo wiadomości zarówno ludzi z Polski jak i z zagranicy. Mam nadzieje,że będzie ich jeszcze więcej. Jest to dla mnie ogromna motywacja i dlatego postanowiłam tworzyć dalej. Postaram się aby kolejne piosenki były radosne,ale zobaczymy jak to wyjdzie i może spróbuje czegoś nowego. Co powiecie na inny styl jak tak to jaki. Wysyłajcie swoje propozycje na mojego e-maila 

as95@poczta.onet.pl




POZDRAWIAM DEPRI :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz