Obserwatorzy

czwartek, 27 listopada 2014

7 Sposobów

Witajcie kochani dopiero co wstałam,a już czuję się zmęczona tą naszą piękną, polską pogodą. 
Cały czas ziewam gdy tylko spojrzę przez okno. 
Czasami lepiej nie patrzeć. Myślałam,że będzie słonecznie tak jak ostatnio,ale nie zbiera się na deszcz ze śniegiem. W takiej sytuacji chciałoby się powiedzieć. Śniegu k**** oszczędzaj siły na Święta. 


Na szczęście mam kilka swoich sprawdzonych sposobów jak umilić sobie taki szary, nudny dzień żeby totalnie nie zwariować. 





Sposób I  

Kraina relaksu

Nalewam ciepłą wodę i kilka kropel olejku do kąpieli. Potem wszystko wymieszam i kraina relaksu gotowa. Uwielbiam godzinami siedzieć w wannie i myśleć o niebieskich migdałach wtedy to przychodzą mi nowe pomysły i tak powstają moje teksty piosenek. 










Sposób II



Ulubiona lektura

Założę się,że pewnie macie dużo ciekawych czasopism lub książek. Przyznam się szczerzę,że w taki dzień jak dzisiaj najczęściej siedzę w domu, na wygodnej kanapie i czytam ,,Cosmopolitan'',który bardzo polecam. Wiadomo,że 13 latki lepiej żeby sięgnęły po BRAVO,bo ta gazeta jest na ich wiek. Z książkami u mnie to bywa różnie. Zawsze wolałam książki o miłości, o przygodach. Nie ciekawią mnie historyczne ani naukowe. 











Sposób III



Smak słodyczy 



     

       Na jesienną chandrę najlepsze są słodycze i to jest udowodnione naukowo. Dodają siły, psują zęby i poprawiają samopoczucie. Brzmi zachęcająco. Prawda? 
Trochę plusów i jeden minus. Pewnie znalazło by się ich więcej,ale są tak pyszne,że zapominamy o skutkach ubocznych. 

Moje ulubione słodkości 


Wafle/ batony


- Kinder bueno 


- snickers 


- Grześki 


- KitKat


- Twix



Inne 





- Babeczki

- Ciastka (delicje szampańskie)

- Ciasta: Szarlotka, sernik, sernik na zimno, karpatka, murzynek, shrek 


- Czekolada: Biała, gorzka, mleczna

- Budyń: czekoladowy, malinowy, waniliowy, śmietankowy 


- Kisiel: truskawkowy, malinowy, wiśniowy 


- Śliwki w czekoladzie 


- Lizaki i Lody


- Żelki 


- Ptasie mleczko


 Pączki, faworki 










-


Sposób IV 




Pyszne śniadanko 




Każdego dnia na śniadanie zjadam co innego. 
Dzisiaj padło na twaróg z rzodkiewką,a do tego kilka kromek chleba  z masłem i kubek  kakao. Smacznie i pożywnie. 





Sposób V





Wspomnienia z dzieciństwa 


Chyba każdy z Was pamięta swoje ulubione bajki z dzieciństwa. Ja np mam kilka takich,które mi się podobają do tej pory 


Lista bajek:

- Świat według Ludwiczka 



- Tom i Jerry 


- Dzieciaki z klasy 402






























Sposób VI




TV zabijacz czasu :D


Telewizja wciąga, przyciąga i często tracimy na nią bardzo dużo czasu. Jedyne co teraz oglądam to muzyczne show i seriale M jak miłość i Klan 







Sposób VII

                                

                                        Najlepsze trunki 


Nie piję często. Tylko wtedy kiedy jest okazja. Najczęściej jest to piwko z przyjaciółką czy chłopakiem,ale czasami jak mnie najdzie ochota,a są jakieś okoliczności to mogę napić się lampki wina lub szklaneczkę whisky. 



Piwa:

-Żywiec

-Tyskie 

-Harnaś 

- Żubr 



Wino 

- Carlo Rossi  

i inne 



Whisky:


-  Jack Daniels


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz