Obserwatorzy

wtorek, 18 listopada 2014

Recenzja z koncertu

Czas najwyższy wstawić coś nowego.

Dzisiejszy wpis będzie o koncertach metalowych. Mam nadzieję,że Wam się spodoba. 


   W sobotę 15 listopada miałam okazję złożyć niezapowiedzianą wizytę w Klubie Semafor w Skarżysku. 


 Rewelacyjny klimat, w miarę duże pomieszczenie, ten dym, światła reflektorów, plakaty na ścianach. 

Coś wspaniałego. Kocham taki wystrój. Czuję się tam fantastycznie. Taka akceptowana. 

Zauważyłam,że każdy kto tam zajrzy... Wraca, a wszyscy są jak jedna, wielka rodzina.

    To był mój dopiero drugi koncert w tym klubie,ale chętnie przyjadę jeszcze na jakieś. 


Od dziecka interesuję mnie taki styl. Może kiedyś to był tylko rock, gotyk i hard rock, ale z czasem zaczęły pojawiać się inne ciężkie odmiany np death metal i thrash metal. 

Nigdy bym nie pomyślała,że będę chciała przyjeżdżać na takie koncerty,a jednak coś mi się odmieniło. 
Widocznie mi tego brakowało. 

  


  Sobotni wieczór był rewelacyjny. Nie zabrakło mocnych wrażeń. 

Wystąpiły trzy bardzo dobre zespoły. Goat Force One (support) ze Starachowic, SCARLET SKIES z Warszawy i mój ulubiony LOSTBONE też z Warszawy. 



     Już po pierwszych dźwiękach wiedziałam,że to jest to. Była moc i niesamowita energia, którą wokalista zaraził wszystkich dookoła( piszę tutaj o Bartonie z zespołu LOSTBONE). Już nie pamiętam kiedy tak dobrze się bawiłam,ale trzeba przyznać,że pierwszy zespół też dał czadu. Mam nadzieję ,że jeszcze nie raz będę na Waszych koncertach 





Dzień wcześniej te same zespoły zawitały do mnie do 

miasta,ale jeden koncert to trochę za mało, dlatego też wybrałam się ponownie. Polecam serdecznie. 





P.S. Pozdrowienia dla zespołu GOAT FORCE ONE  i LOSTBONE.





FOTORELACJE Z KONCERTU ZNAJDZIECIE W LINKU NIŻEJ


Zdjęcia z koncertu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz