Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

RECENZJA STUDIUM INSTRUMENTÓW ETNICZNYCH

Witajcie ponownie Minęło parę godzin i mamy nowy dzień. 

Szczerze mówiąc dopiero teraz wróciłam do domu. 


Byłam na niesamowitym koncercie w Skarżysku w Semaforze. 


Wszystko rozpoczęło się po 20.00 jeśli dobrze pamiętam. 


Zagrał jeden zespół Studium Instrumentów Etnicznych,który serdecznie pozdrawiam. 


     Nie przypuszczałam,że będę się bawić aż tak dobrze, jak wczoraj. 

   Przed imprezą weszłam na youtube i posłuchałam ich muzyki.
Byłam pod ogromnym wrażeniem. Bardzo mi się podobało. 

  Kiedy usłyszałam pierwsze dźwięki wiedziałam,że jest to zespół warty uwagi. 


To był mój pierwszy raz.Dzięki temu poznałam więcej szczegółów i nie żałuję,bo warto było. 


    Najbardziej zaskoczyła mnie barwa wokalistki oraz klimat jaki utworzył się w klubie. Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś trafię na ich występ. 


Czułam się rewelacyjnie i wyjątkowo. 

Nie pamiętam kiedy tak się wsłuchiwałam w instrumenty. Wydaję mi się,że publiczności też się podobało. 

Według mnie zespół stworzył piękną bajkę.

Sceniczny dym i jeszcze takie znakomite tło. Congi, piszczały i trąbka coś pięknego. Zawsze kręciły mnie takie mroczne i mistyczne klimaty. 

Może to jest dziwne,ale ja już taka jestem. 

Z niecierpliwością czekam na następne występy. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.


Jeśli ktoś czuję niedosyt zapraszam tutaj  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz