Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2017

Jestem

    


      
   ,,Nowa ja'', różnego rodzaju zmiany, nowy rok, ciekawe wyzwania, spełnienie marzeń,a co za tym idzie reaktywacja mojego bloga,który został zawieszony na spory okres czasu i samorealizacja. Może w końcu zajmę się sobą...

        Sama nie wiem od czego by tu zacząć,ponieważ pojawiam się tu po tak długiej przerwie z nadzieją,że jeszcze ktoś tu wchodzi i od czasu do czasu przegląda moje stare wpisy,ale jak to mówią ,,Nadzieja matką głupich''No cóż... Zaryzykujemy. 

Czemu dalej chcę prowadzić bloga, dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami ? Hmm, dobre pytanie, może dlatego,że od dziecka jest  to  moja pasja. Uwielbiam pisać, rozmawiać z różnymi ludźmi wymieniać się z innymi  swoimi spostrzeżeniami.

       Kiedyś pisałam wyłącznie o miłości, radości, złudnym szczęściu i całej tej otoczce kiepskiego, pozbawionego kolorytu, sztucznego romantyzmu. Teraz moje spojrzenie na aspekt miłości nieco uległo  zmianie.  Jakiej przekonajcie się sami... 

Czytając moje dalsze wpisy. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz