Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2017

MYŚL POZYTYWNIE TO NIE BOLI



   Życie jest bardzo ciężkie, drogi kręte i nie zawsze usłane pachnącymi kwiatami,ale to nie znaczy,że trzeba się od razu poddawać i rezygnować z tego co się kocha. 
Jest,jak jest... Nutka słodyczy nutka goryczy,ale czy to coś zmienia?  Życie jest i będzie z******* jeśli w to uwierzymy.  

Wiara czyni  cuda i motywuję nas do działania.Można powiedzieć,że zaczęłam troszeczkę inaczej patrzeć na świat niż kiedyś. Przez pryzmat wiary i siły  pozytywnego myślenia?  Oczywiście są chwilę zwątpienia i to bardzo często,ale staram się je trochę ograniczyć.

     
   Ostatnio oglądałam bardzo ciekawy film,,Sekret'', który gorąco polecam. 
Na samym początku poczułam strach, serce podchodziło mi do gardła, nie mogłam złapać oddechu,ale z każdą minutą zaczęłam pojmować,że nie potrzebnie się boję. 
Czasami sytuacje,które  widziałam mnie przerażały i często nadal się tak dzieję, przy każdym oglądaniu,ale już mniej i czuję,że w końcu stanę się chociaż trochę spokojniejsza. 
Moje myśli zmienią swoją barwę,a ja znów będę mogła żyć pełnią życia i czerpać z niego co najlepsze.  

P.S:Moja rada dla wszystkich którzy myślą pesymistycznie,: Jeśli nasuwają Wam się niespokojne, złe myśli dotyczące siebie, swoich bliskich itd. Powiedzcie sobie ,,Nie tak nie będzie'' Będzie zupełnie inaczej i postarajcie się w głowie stworzyć swój własny scenariusz na daną okazję. Powtarzajcie sobie w kółko,że wszystko się uda i Wasze życie stanie się lepsze,a zobaczycie,że z czasem tak będzie. 

SEKRET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz