Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2017

Nie zatrzymuj mnie, chcę biec dalej

Witajcie kochani. !

Dzisiaj taki troszeczkę nietypowy wpis. Tak, wiem strasznie dawno mnie tu nie było. Już dawno zaniedbałam swojego bloga,ale to wszystko przez to,że kompletnie nie mam na to czasu.Byłam zajęta nagrywaniem, układaniem, wymyślaniem i tworzeniem oraz wieloma innymi sprawami. Pewnie zastanawia Was tytuł mojego nowego wpisu...
,,Nie zatrzymuj mnie, chcę biec dalej''
Tak, jak już wspominałam wcześniej ta dzisiejsza notka nie będzie taka, jak wszystkie do tej pory. Mało tego, będzie inna mam nadzieję lepsza i ciekawsza.

Ostatnio w mojej głowie narodziły się pewne przemyślenia dotyczące życia, szczęścia, marzeń. Zdałam sobie sprawę z tego ile czasu ucieka mi przez palce na bezczynnym siedzeniu, zastanawianiu się co zrobić żeby było lepiej... A tak naprawdę po co się zastanawiać...Nie warto.  Wystarczy działać i albo uda się albo nie. Kilka dni temu usłyszałam też bardzo mądre zdanie od pewnej osoby .
Marzenia się nie spełniają, my je spełniamy. Dzięki D.

Wystarczy iść za głosem serca, a wtedy nawet w mroku odnajdzie się drogę. Może coś w tym jest. Zrozumiałam też,że cały czas ,,BYŁAM'' dla kogoś nie dla samej siebie. Moje własne ,,Ja'' gdzieś zanikło...Słuchałam tego co mówią inni, doradzałam, zajmowałam się cudzymi problemami, a swoje rzeczy, plany, marzenia, pragnienia odkładałam gdzieś na bok.  Teraz trochę tego żałuję, ale cieszę się,że mogłam komuś pomóc. Sprawić,że poczuję się szczęśliwy chociaż na chwilę.
Tylko gdzie w tym wszystkim byłam ja? Uwierzcie mi ŻYCIE CUDZYM ŻYCIEM nie jest ani łatwe ani przyjemne. Kto tak kiedyś miał ten bardzo dobrze wie, co chcę przekazać swoim czytelnikom.

Teraz zamierzam iść dalej, przestać słuchać cennych rad,  odwracać się, patrzeć wstecz. Zrobiłam sobie nawet plan i zamierzam się nim z Wami podzielić.

                                    PAN PLAN

1.Zmiana otoczenia- Nawet jeśli kogoś zranisz przez to, to trudno... Nic na to nie poradzisz,ale głęboko wierz w to,że osoby,które mają być dla Ciebie... Zawsze będą. Bez względu na to czy Wasze drogi się na chwilę rozejdą czy też nie, ponieważ istnieje coś takiego jak tzw,, bumerang''
On zawsze wraca...
Jeśli coś stracisz,a do Ciebie wróci to już na zawsze będzie Twoje, jeśli  będziesz dbał i pielęgnował. ,,Podlewał, jak roślinkę''

2. Mobilizacja, precyzja, zmiana starych nawyków-  Czas na zmiany...Wczesne wstawanie to już połowa sukcesu, potem tylko gorąca kawa i do dzieła...


3. Pielęgnowanie swoich zainteresowań-  Nie warto zaniedbywać swoich pasji. Nie rezygnuj ze szkoły muzycznej , z kółka przyrodniczego, z kursów językowych, ponieważ to wszystko kiedyś może Ci się przydać.

4. Zrób coś dla siebie-  Kup sobie coś dobrego, ugotuj pyszne danie,wypij ulubionego drinka, obejrzyj film na jaki masz ochotę. Gwarantuje Ci,że się znacznie lepiej poczujesz.


5. Postaw sobie cele i spróbuj je spełniać jeden za drugim. To proste jeśli wierzysz, marzysz i pracujesz na to ciężko uda się.


Głowa do góry i do zobaczenia w następnym wpisie. :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz