Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2013

Złote myśli Depri 1

Jak już zdążyliście zauważyć moją największą pasją jest muzyka,która zawsze będzie w moim sercu... jednak na tym się nie kończy... Od dziecka interesowało mnie wiele rzeczy...Poezja, malarstwo  i fotomodeling... Powiem szczerze,że jeszcze aktorstwo.... Tak,tak jak byłam mała zawsze chciałam zostać piosenkarką, aktorką lub modelką,ale która dziewczynka nie miała takich marzeń.... Jednak doszłam do wniosku,że najlepiej będzie jak skupię się na tym co tak naprawdę mi duszy gra....i wybrałam...dlatego dążę do celu...


PS :Do wszystkich ludzi,którzy marzą... ! Marzenia się spełniają.... Jeśli kochacie to co robicie...Róbcie to dalej .... Bez względu na to czy to się komuś podoba czy nie... 


Wasza Depri! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz