Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

MUZYK /ZESPÓŁ



Jestem na etapie pisania nowej piosenki.... Kumuluje w sobie tyle emocji ..nawet takich, których nigdy nie zaznałam... i teraz wystarczy to wszystko zebrać i przelać na papier, a może to właśnie ta piosenka w przyszłości  stanie się hitem? Kto wie.... co będzie dalej.... Mam już  naprawdę wiele tekstów,ale tak jak w życiu. bywa .. nie wszystko zawsze jest idealne.... Brakuje mi  muzyki.... Jeśli bym ją miała to byłoby znacznie łatwiej...Kocham śpiewać.... i nie mogę znieść tego ,że nie mam własnej twórczości... tylko ciągle wykonuje cudze piosenki.... 


Aktualnie szukam kogoś takiego co zrobiłby  mi dobre aranże do moich tekstów....Wiem, wiem, szukam już .... uf nawet nie pamiętam dokładnie ile,ale mam nadzieje ,że w końcu się uda i znajdę... Zaufaną , poważną osobę bądź zespół... który szuka wokalu....


PS:Zainteresowani niech piszą na e-maila który znajduje się w zakładce kontakt ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz