Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

kino samochodowe :)






O kurcze dzisiaj jest 27.... Zapomniałabym .!.... Wszystko przez  te wakacje... Z tego wszystkiego straciłam rachubę czasową. Nic mi się nie chcę, leżę do późna na łóżku i się lenie,ale to tak na marginesie,a wracając do daty  ... No tak kino samochodowe startuje o godz 20.30 dobrze jest przypominam sobie... szczegół po szczególe...czyli heh nie jest ze mną aż tak źle jak myślałam ,że będzie po wczorajszym... 


Szczerze powiedziawszy nigdy nie byłam na czymś takim... Wydaje mi się ,że będzie  bardzo fajnie aczkolwiek wole zwykłe  duże  np Multi :) bądź Cinema City...chociaż i takie mają swoje minusy...chociażby to,że jest bardzo głośno, ktoś ciągle czymś szeleści bądź głupkowato się śmieje... bywa... Często nie da się skupić na filmie...a w samochodzie hmm...może być   inaczej.... a nawet  lepiej ? Zobaczymy... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz