Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

Robię to co kocham !

Nareszcie wszystko co robię idzie w dobrym kierunku i przede wszystkim  przynosi mi ogromną radość, bo tak  jak chciałam robię to co kocham... to co znajduję się w moim sercu  gdzieś tam głęboko... od dawna,ale nigdy nie miałam tyle wsparcia od przyjaciół i wiary w siebie,która jest bardzo potrzebna .. Zaczęłam reklamować kilka sklepów, pisać więcej o sobie, o moim życiu, o emocjach jakie aktualnie eksplodują i dzięki temu może widać efekty... Przybyło mi wielu zagranicznych gości... z Niemiec , Czech, Serbii ,Ukrainy, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Indii, Rosji ,  Izraela, a nawet z Hongkongu  Mam nadzieje ,że to grono się jeszcze poszerzy... Aktualnie mam wiele pomysłów na ten blog i mam nadzieje ,że je wszystkie zrealizuje w najbliższym czasie...Oprócz tego kończę pisać nową piosenkę,którą mam zamiar nagrać jak tylko znajdę odpowiednich ludzi do współpracy...   
Mogę tylko zdradzić,że będzie ona z gatunku pop rock bądź rock jeszcze zobaczymy... Jak to mówią ,,wyjdzie w praniu''... 


Pozdrawiam wszystkich Depri. 

1 komentarz:

  1. I o to w życiu chodzi - robić to co się kocha i kochać to co się robi!

    OdpowiedzUsuń