Obserwatorzy

poniedziałek, 2 września 2013

Złote myśli Depri XXVI

Stało się, pora wrócić do szarej rzeczywistości o nazwie szkoła. Cóż czas coraz to szybciej z********. Teraz to tylko będę odliczać i nerwowo wyrywać kartki z kalendarza. Czekając na sobotę.Hmm to chyba tak ja zawsze na roku szkolnym.Moja z******* tradycja. 

  Mam tylko nadzieje,że pogodzę klasę maturalną z chłopakiem, muzyką, blogiem i w reszcie w 100 % będę mogła być sobą , spełniać się i dalej trwać w tej pięknej miłości.


  Wierze,że teraz wszystko się ułoży,fakt po lekcjach będę przychodziła zmęczona do domu i pierwsze co pewnie zrobię zjem obiad, położę się na łóżku,odpocznę godz i do nauki. Mam dookoła siebie Mariusza, Lili,Karolinę i to właśnie Oni mobilizują mnie do pracy.:-)  Dzięki Wam za to,że jesteście blisko mnie.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz