Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2013

Nie mogę spać k**** m**

Co się ze mną dzieje...Ostatnio zdarza mi się to coraz częściej...O co chodzi? Powiedzieć Wam..Ok...Nie mogę spać.Może dacie mi jakieś rady, wskazówki co mogę zrobić by usnąć...Tylko ludzie nie mówcie,że prochy nasenne, bo po tym czasami można nie wstać  jak się za dużo łyknie :D (chociaż kto co lubi) Fakt jedno jest pewne,uzależniłam się od bloga,więc to też może być przyczyną,że czuje się za bardzo pobudzona tym wirtualnym światem.. 

Zaparzyłam sobie rumianku...nie pomaga, wypiłam szklankę zimnego mleka wyjętego prosto z lodówki i też nic..Liczyłam nawet barany,ale mi się znudziło i wróciłam tutaj do Was. Wiecie co poczekam i spróbuje jeszcze raz... Może teraz się uda. Yhm dobrze jest pomału zasypiam...

W takim razie dobranoc wszystkim ! Miłych snów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz