Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

Znowu w**********

Przepraszam ! Wiem, nie wstawiłam dzisiaj   żadnego postu,ale to Wam jakoś postaram się wynagrodzić.Nie martwcie się zrehabilituje się jakoś. Nie miałam neta pół dnia i to wszystko przez to. Cóż na to poradzę. Tego się raczej nie da przewidzieć,a teraz piszę od Mariusza...To jest jedyna osoba,która mnie tak naprawdę rozumie.

    Dobra, wracam do krojenia pieczarek ;))bo dzisiaj też robimy pizze...a właściwie dwie 40 :). Mam nadzieje,że też wyjdą takie smaczne jak ta wczoraj. 

Mój chłopak świetnie gotuje :)Co by nie zrobił wychodzi jak zwykle doskonale :)) Wiem co chcecie powiedzieć, uwaga cytuje 

,,Jak tak będziesz w******** to Ci dupa jeszcze bardziej urośnie''Oj wiem. Szczerze, wiecie co? macie racje,ale aż tym się raczej nie muszę przejmować., bo szybko to spalam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz