Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Złote myśli Depri 16

Wróciłam... Tęskniliście? bo ja za Wami strasznie:)Heh ktoś mi wchodził z Afryki no ładnie...Tego jeszcze nie było,ale jest zajebiście nie ma co.Przez te trzy dni miałam kiepski dostęp do neta dlatego też nie mogłam nic nowego wstawić :(

Jutro spotkanie z Mariuszem :)po całym tygodniu...Już się nie mogę doczekać.Mam nadzieje,że to będzie ciekawy dzień :) Jeszcze nigdy nie spotykałam się z kimś o 8.00 rano. Trzeba raniutko wstać,ale warto..chociaż ja śpiochem jestem...Uwielbiam spać i śnić co na to poradzę...Zwykle o miłosnych uniesieniach,ale nastawie budzik Acid Drinkers na 7.00  i wyszykuje się na czas. 



P.S. Potrzebuje dobrej godziny na prysznic, ubieranie, mycie zębów  i malowanie :)może jeszcze robienie loków jak zdążę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz