Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Konflikt pokoleń :)

Za chwilę stanę się dorosła, a moi rodzice nadal traktują mnie jak małe dziecko...Chwilami mam tego wszystkiego  dosyć...Czasami chciałabym uciec od problemów i zatracić się w krainie przyjemności..lecz nie ma tak łatwo... Wszystko ma swój czas.Najbardziej denerwują  mnie jednak pytania gdzie idziesz po co ? z kim ? i dlaczego? No sorry,ale to już mnie w******* po całości...bez przesady...Czuje się jak na spowiedzi. Oni tak codziennie...albo śledzą Cię,że nawet spokojnie nie możesz wyjść z chłopakiem lub przyjaciółką na miasto itd.Rozumiem jakbym miałam 12 lat,ale prawie 18 to już lekka przesada..

Kocham ich strasznie,ale nie powinni mnie aż tak trzymać pod kloszem i kontrolować bez przerwy..bo to jest strasznie męczące i na dłuższą metę w********:) Proszę o więcej prywatności czy to tak wiele?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz