Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Złote myśli Depri VII

Dostałam kopa w d****i dzięki temu  biorę się ostro w garść...Koniec z o************ się,bo z tego pieniędzy  raczej nie przybędzie..a z czegoś trzeba żyć.Zaraz mi stuknie magiczne 18,a ta liczba w końcu  do czegoś zobowiązuje. Prawda? heh jedno jest piękne dowodzik już będzie mój. Nie będę się musiała nikogo prosić o małą przysługę...Ach może być naprawdę wspaniale...a potem prawko.?. czemu nie..Ciekawe jak mi wyjdzie pierwsza jazda.. chociaż jeszcze się nie zapisałam na nią,bo czasu nie było. 

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że wracam do pisania wierszy,bo ostatnio faktycznie troszeczkę to zaniedbałam...Kiedyś tworzyłam nawet mroczne opowiadania,ale przeszła mi faza i zajęłam się poezją.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz