Obserwatorzy

piątek, 30 sierpnia 2013

Złote myśli Depri XXIII

Pizza już w piecu :) i teraz mamy troszkę czasu dla siebie,ale póki co kolejny wpis.

   W poniedziałek rozpoczęcie roku szkolnego. Cieszycie się ? Ta, k**** pewnie tak jak ja :D Nie, no chyba każdy chciałby jeszcze trochę wolnego.. Mogli by przedłużyć,ale nie no po co. 
 Wiecie co ?Jedno mnie cieszy,że teraz moje  zakończenie roku wypadnie w kwietniu :) bo to już 3 klasa. Dwie za mną -na szczęście... Współczuje ludziom którzy dopiero co przychodzą do liceum... Nie chce ich straszyć,ale jest ciężko. Chwilami nawet bardzo...

 Mam nadzieje,że szybko to zleci... i nim się obejrzę będę tańczyć na studniówce z moim ukochanym...Oby, oby  :))ale za nim to nastąpi trzeba do niej dotrwać heh. :D ale o to  Jestem spokojna..Potem maturka... Damy radę ! W tym roku 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz